+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Astory Bewertungen

Hotelbewertung

83%
Sehr gut

von 100 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    86%
  • Sauberkeit

    83%
  • Ausstattung

    83%
  • Komfort

    85%
  • Preis-Leistungverhältnis

    79%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

- Tajčmanová

Einzelreisender, 22.9.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Pokoj nešel zevnitř zamknout, na dveřích byl řetízek (ve 4hvězdičkovém hotelu)! Na zemi se válely chuchvalce prachu, v koupelně na zemi ostříhané nehty, zřejmě po předchozím hostovi. Na stolku byly otisky od sklenice nebo lahve, všude neutřený prach. Odtokový otvor v umyvadle nebyl umyt asi už hodně dlouho. Na pokoji nefunguvala televize. Když jsem se na recepci přihlašovala, byla jsem svědkem toho, že recepční ubytovala předchozího hosta v pokoji, který nebyl uklizen. Při snídani se obsluhující personál mezi sebou bavil tak, jako by tam hosté ani nebyli,nahlas na sebe pokřikovali přes celou místnost.

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
1
Komfort
2
Wert/Geld
1

Anonym

Junges Paar, 7.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
20 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
0
Komfort
3
Wert/Geld
3

Anonym

Einzelreisender, 18.2.2023

Deutsch

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Schmutzige Bettwäsche Kein ordentliches Frühstück Kein Personal

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 12.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
4

Milan Uhlík

Einzelreisender, 29.12.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Kúpeľna, odsávanie nešlo, prístelka vŕzgala, zásuvky niektoré nešli, určite by to nemal byť 4 ✨ hotel ale 2 ✨ 3 ✨

Persönlich
8
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4

Ondřej Srp

Familie mit kleinen Kindern, 13.4.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Václav

Älteres Paar, 13.9.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
4

Alena

Älteres Paar, 16.12.2017

Nepomuk Česká republika

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Ochotná a vstřícná paní recepční.

Persönlich
8
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

andere Gruppe, 4.3.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • dobrá lokalita

  • problém s otevíráním dveří u pokojů, problém s výtahem, čistota dost špatná....objednávali jsme hotel pro klienty, měli pocit jako by hotel dlouho nebyl užíván

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 15.3.2017

Slovensko

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Aleš

Älteres Paar, 7.7.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Při vstupu do hotelu na recepci jsme byli srdečně uvítání a to ve 2 hod. ráno Příjemný a ochotný personál .

  • Bohužel po vstupu na pokoj s číslem 104 se nám bohužel nelíbila nečistota na pokoji a to například koberec který už bohužel asi nejde vyčistit který má hodně skvrn. Dále taky prach a pavučiny po celém pokoji postel byla čistá povlečená a příjemně se mi spalo. Co se týče snídaně tak jsme bohužel byli zklamání nabídkou očekávali jsme více jelikož jsme se informovali předem a četli jsme recenze.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
2
Komfort
8
Wert/Geld
6

Miroslav Houfek

Einzelreisender, 16.6.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 8.5.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Eine sehr schöne Zimmerausstattung und alles war sauber.

  • Das Personal war etwas unfreundlich und das Frühstücksbüffet etwas umfangreicher und abwechslungreicher sein können. (Obssalat) Nach halb neun gab es keine gekochten Eier mehr, obwohl es bis 10 Uhr gefrühstückt werden kann. Das Cafe war gar nicht geöffnet und wo war das Restaurant?

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Josef

Gruppe von Freunden, 20.7.2017

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Mila recepční, příjemná vstupní hala.

  • Lůžko bylo s velmi měkkou, zdeformovanou = prolezelou matraci. Nefunkční restaurace hotelu. Nefunkční bar hotelu. Nehlidane parkoviště. Nefunkční zahrádka. Hluk z ulice celou noc (křik, doprava). Nedoporučuji.

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4
Hotel Astory hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Pezolde,
velice nás mrzí Vaše nespokojenost s ubytováním.
V první řadě bychom Vám rádi sdělili, že jste byli ubytováni v nejlepším pokoji v Hotelu (apartmá), za standardní cenu dvoulůžkového pokoje s přistýlkou.
Vzhledem k hluku, náš hotel je umístěn v samotném centru Plzně.
Restaurace s kavárnou jsou otevřeny každý den od 11:00 do 19:00h.
Děkujeme za Vaší návštěvu

Anonym

Einzelreisender, 17.6.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 23.10.2010

Česká republika

  • Gesamtbewertung
66 %
  • V hotelu Astory se ubytováváme již několik let a nikdy nás nezklamal tak jako letos při veletrhu Itep. Na pokoji mi nebyly vynášeny koše, nefungoval fén a ovládání na televizi, nebyl mi doplněn sprchový gel. Jako největší problém vidím uroveň snídaní, které se mají podávat do 10hod. přičemž již v 8:30 je člověk nucen jíst to oschnuté málo, které na je na stole. Člověk pak volí raději nákup v nedalekém Tesku. Nyní mohu jen konstatovat, že ubytování příští rok v hotelu Astory si velmi rozmyslím. Jediné, co by mne k tomu nyní přemluvilo, je vhodné položení hotelu od DK Inwest.

  • V hotelu Astory se ubytováváme již několik let a nikdy nás nezklamal tak jako letos při veletrhu Itep. Na pokoji mi nebyly vynášeny koše, nefungoval fén a ovládání na televizi, nebyl mi doplněn sprchový gel. Jako největší problém vidím uroveň snídaní, které se mají podávat do 10hod. přičemž již v 8:30 je člověk nucen jíst to oschnuté málo, které na je na stole. Člověk pak volí raději nákup v nedalekém Tesku. Nyní mohu jen konstatovat, že ubytování příští rok v hotelu Astory si velmi rozmyslím. Jediné, co by mne k tomu nyní přemluvilo, je vhodné položení hotelu od DK Inwest.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
5

Volker Jäger Anke

Einzelreisender, 9.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Snídaně byla dostačující a personál ochotný.

  • Vzhledem k ceně za pokoj typu "Suit Business" ve výši 2.000,-CZK tj. cca 74,-EUR by mělo být zařízení v lepším stavu. Fleky na potazích křesel, několik lampiček nesvítilo, skleněná výpln mezi koupelnou a ložnicí nebyla upevněna v rámu, ale jen "naaranžována", takže při nechtěném doteku mohlo dojít k úrazu apod. V německy mluvících státech za 74,00 EUR na osobu a noc jsou pokoje ve vysoké kvalitě.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
5

Anonym

Gruppe von Freunden, 25.6.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • naprosto nedostatečná snídaně, už v 8 hod ráno došlo pečivo i káva.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 29.4.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Pavel

Einzelreisender, 30.5.2019

Brno Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Celkové prostředí. Situování hotelu u dopravního centra (vlak, autobus).

  • Není provozována ani minimální, ale kvalitní kuchyně. Hotel by měl zajišťovat stravování alespoň v omezeném čase 11-14h a 17-19h.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4