+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Astory Recenze

Hodnocení hotelu

84%
Velmi dobré

dle 89 recenzí

  • Personál

    86%
  • Čistota

    85%
  • Vybavení

    83%
  • Pohodlí

    85%
  • Poměr cena/kvalita

    80%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

- Tajčmanová

jednotlivec, 22.9.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
20 %
  • Pokoj nešel zevnitř zamknout, na dveřích byl řetízek (ve 4hvězdičkovém hotelu)! Na zemi se válely chuchvalce prachu, v koupelně na zemi ostříhané nehty, zřejmě po předchozím hostovi. Na stolku byly otisky od sklenice nebo lahve, všude neutřený prach. Odtokový otvor v umyvadle nebyl umyt asi už hodně dlouho. Na pokoji nefunguvala televize. Když jsem se na recepci přihlašovala, byla jsem svědkem toho, že recepční ubytovala předchozího hosta v pokoji, který nebyl uklizen. Při snídani se obsluhující personál mezi sebou bavil tak, jako by tam hosté ani nebyli,nahlas na sebe pokřikovali přes celou místnost.

Personál
3
Služby
3
Čistota
1
Komfort
2
Cena/kvalita
1

Anonym

mladý pár, 7.11.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
20 %

(bez textového hodnocení)

Personál
1
Služby
1
Čistota
0
Komfort
3
Cena/kvalita
3

Anonym

jednotlivec, 12.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
2
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Ondřej Srp

rodina s malými dětmi, 13.4.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Václav

dospělý pár, 13.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
4
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Alena

dospělý pár, 16.12.2017

Nepomuk Česká republika

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Ochotná a vstřícná paní recepční.

Personál
8
Služby
0
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 15.3.2017

Slovensko

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Miroslav Houfek

jednotlivec, 16.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Aleš

dospělý pár, 7.7.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Při vstupu do hotelu na recepci jsme byli srdečně uvítání a to ve 2 hod. ráno Příjemný a ochotný personál .

  • Bohužel po vstupu na pokoj s číslem 104 se nám bohužel nelíbila nečistota na pokoji a to například koberec který už bohužel asi nejde vyčistit který má hodně skvrn. Dále taky prach a pavučiny po celém pokoji postel byla čistá povlečená a příjemně se mi spalo. Co se týče snídaně tak jsme bohužel byli zklamání nabídkou očekávali jsme více jelikož jsme se informovali předem a četli jsme recenze.

Personál
6
Služby
8
Čistota
2
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Anonym

skupina přátel, 8.5.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Eine sehr schöne Zimmerausstattung und alles war sauber.

  • Das Personal war etwas unfreundlich und das Frühstücksbüffet etwas umfangreicher und abwechslungreicher sein können. (Obssalat) Nach halb neun gab es keine gekochten Eier mehr, obwohl es bis 10 Uhr gefrühstückt werden kann. Das Cafe war gar nicht geöffnet und wo war das Restaurant?

Personál
4
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 17.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Josef

skupina přátel, 20.7.2017

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Mila recepční, příjemná vstupní hala.

  • Lůžko bylo s velmi měkkou, zdeformovanou = prolezelou matraci. Nefunkční restaurace hotelu. Nefunkční bar hotelu. Nehlidane parkoviště. Nefunkční zahrádka. Hluk z ulice celou noc (křik, doprava). Nedoporučuji.

Personál
10
Služby
2
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
4
Hotel Astory odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Pezolde,
velice nás mrzí Vaše nespokojenost s ubytováním.
V první řadě bychom Vám rádi sdělili, že jste byli ubytováni v nejlepším pokoji v Hotelu (apartmá), za standardní cenu dvoulůžkového pokoje s přistýlkou.
Vzhledem k hluku, náš hotel je umístěn v samotném centru Plzně.
Restaurace s kavárnou jsou otevřeny každý den od 11:00 do 19:00h.
Děkujeme za Vaší návštěvu

Anonym

jednotlivec, 23.10.2010

Česká republika

  • Celkové hodnocení
66 %
  • V hotelu Astory se ubytováváme již několik let a nikdy nás nezklamal tak jako letos při veletrhu Itep. Na pokoji mi nebyly vynášeny koše, nefungoval fén a ovládání na televizi, nebyl mi doplněn sprchový gel. Jako největší problém vidím uroveň snídaní, které se mají podávat do 10hod. přičemž již v 8:30 je člověk nucen jíst to oschnuté málo, které na je na stole. Člověk pak volí raději nákup v nedalekém Tesku. Nyní mohu jen konstatovat, že ubytování příští rok v hotelu Astory si velmi rozmyslím. Jediné, co by mne k tomu nyní přemluvilo, je vhodné položení hotelu od DK Inwest.

Personál
8
Služby
4
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Anonym

skupina přátel, 25.6.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • naprosto nedostatečná snídaně, už v 8 hod ráno došlo pečivo i káva.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Volker Jäger Anke

jednotlivec, 9.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Snídaně byla dostačující a personál ochotný.

  • Vzhledem k ceně za pokoj typu "Suit Business" ve výši 2.000,-CZK tj. cca 74,-EUR by mělo být zařízení v lepším stavu. Fleky na potazích křesel, několik lampiček nesvítilo, skleněná výpln mezi koupelnou a ložnicí nebyla upevněna v rámu, ale jen "naaranžována", takže při nechtěném doteku mohlo dojít k úrazu apod. V německy mluvících státech za 74,00 EUR na osobu a noc jsou pokoje ve vysoké kvalitě.

Personál
8
Služby
7
Čistota
6
Komfort
8
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 29.4.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Jiří Hrubý

mladý pár, 15.2.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
4

Pavel

jednotlivec, 30.5.2019

Brno Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Celkové prostředí. Situování hotelu u dopravního centra (vlak, autobus).

  • Není provozována ani minimální, ale kvalitní kuchyně. Hotel by měl zajišťovat stravování alespoň v omezeném čase 11-14h a 17-19h.

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 20.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
75 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
0
Čistota
6
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 10.12.2015

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
8
Cena/kvalita
8